Get your own Digital Clock

Wednesday, October 26, 2011

keadaan membengongkan aku.. :(

Hey all..

Arini aku nak share sal ape plak? Sebenor nye tak tahu jugak.. lost doew.. sehari dua ni aku rase cam kureng sikit... korang agak agak kureng ape? Waras? Haha! Aku waras lagi lorhh.. tapi aku rase sedikit kecelaruan.. ececehh ayat drama petang petang pulak.. tapi serius cam pelik duk apa yang aku rasa.. jantung selalu je dupp dapp dupp dapp (maksud aku tak cam normal lahh).. entah apa yang aku pikirkan pun aku tak tahu.. kalu tahu senang aku cerita kan.. ni nak luah kan pun tak boleh.. ya ALLAH.. sumpah aku tak suka rasa cam ni dalam diri aku.. menyusahkan tau tak!! Aduhh... sory emo sikit but not datang ‘bulan’ ye.. gua laki laa derr.. hahaha! Serius aku tak suke apa yang aku rasa.. nak buang rasa tu entah cam mana.. i need someone to cool me down now!!! Yeah memang ade jer orang tu, tapi.......... entah cam mana... tolong izy ye awk ;(

Aku nak normal cam sebelum sebelum nih.. ayoyo.. happy+senyum yelah tak de apa yang aku rasa sekarang.. bengong betul lah, cakap pun macam keling.. der, apa sebab rasa macam tak tentu jer ni? Ni ke petanda? Petunjuk? Tapi sebab apa? Kes apa? Saspen jer semua aku rasa? Cam ada something tak kena? Mula lah duk pikir bukan bukan.. astaghfirullah!!

Atau ni melibatkan hati dan perasaan?? Cewahhhh... Hahaha! Ayat tak boleh blahh lagi.. cam drama petang petang.. :p tapi mungkin jugak.. tapi kenapa? Apa yang tak kena? Copp firasat seseorang tu kadang kadang betul kan? Tapi ade juga kadang kadang mainan ‘setan’kan.. so apa yang bermain lam minda aku ni.. ok lah.. out dulu.. xkuasa aku nak menaip arini dengan kedaan aku cam nih.. bye

No comments:

Post a Comment