Get your own Digital Clock

Sunday, October 23, 2011

Tarikh keramat 15 Oktober 2011

Hey all.. haa ni mau citer nih.. 1st skali sory ye lame sangat tak blogging.. yelah aku baru balik kemaman nih.. da 8 hari aku stay kat Shah Alam lepas dari hari bersejarah Silat Cekak Hanafi minggu lepas.. okey actually ada dua citer.. tapi mula mula aku cerita pasal Konvo dulu kay..

Haaa cerita dia cam ni.. aku betolak hari jumaat 14 oktober tu.. ngan member silat jugak.. penyelia kat UiTM dungun tu.. okey.. betolak pukul 10 pagi cam tu.. sampai san a lebih kurang pkul 1 lebih lah.. haa laju kan?? Biasoooo laaa tuhh.. nama pun laki yang drive.. hahaha! So, apa citer?? Okey aku teros stay kat Shah Alam seksyen 4, kat situ lah teletak nya rumah persatuan silat shah alam.. AlhaduLillah.. kenal orang di dalam nya.. semua member silat.. dah banyak kali jugak aku menginap kat situ.. terima kasih ye sahabat.. J so, petang tu ikot ,member aku pi tempat yang akan berlangsung nya konvo.. area nya di bangi.. dekat INFRA.. kalu korang pi bangi korang kenal lah kot.. so apa tujuannya?? Petang tu sampai ke malam ada rehearsal.. yelah persiapan akhir kan.. esok nya da nak konvo.. ok x nak citer panjang, rehearsal abes pukul 11 cam tu.. so balik lah.. tido lah pulok.. esok pun bangun la awal2 pagi.. bersiap apa semua.. then bertolak lah.. aku ngan si hilmi.. member baik jugak lah.. bila on the way ke sana, ade member Terengganu SMS kat aku then dia bagitau ahli Terengganu ade tiga orang dapat LK.. nak tahu LK apa?? Tanya dalam FB ye.. hahahaha! So aku xharap sangat dapat or tak.. rezeki masing masing.. so bila sampai then buat pendataran, last last aku tengok aku salah seorang yang dapat LK.. AlhamduLillah.. bersyukur je lah J haaaa, time daftar tu lah aku Nampak kelibat dia.. tengah daftar jugak rupanya.. so LAWAAAAAA!!! Comel awak aritu.. sejuk hati nengok nyer.. hehe... so, kami masuk dewan.. pagi tu penyampaian Pingat ( Kalung Seri Utama,Setia Abadi & Jasa Bakti) , Sijil Menengah Persilatan.. Tahniah ye sahabat J aku?? Sijil Rendah Persilatan, terima sijil pada sesi petang tu.. seriously sebijik ngan konvo university.. so, ni ah harapan Almarhum Ustaz Hanafi Hj Ahmad yang mahu Silat Cekak setaraf dengan pendidikan akademik J akhirnya tercapai.. so, Tahniah buat semua.. so nil ah gambar kami di Konvokesyen J

*

*

*

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.277109585644853.65568.100000374426180&type=3

klik sendiri yer.. xlarat aku nak uplod.. hahaha! okey.. chow! jumpa next post :)

No comments:

Post a Comment