Get your own Digital Clock

Tuesday, November 15, 2011

gila berterusan

kesah budak gila berterusan..

hahaha! kau memang lah gila segila nya nina azrul.. sampai tersedak aku baca post post korang.. akibat nya, memang senak gila kepala otak kita ni kan.. boleh pulak kau nina pi ikot cadangan azrul nak rekrut group GILA.. hahahaha! menjadi pulak tu.. aku kau n azrul dilantik khas jadi admin... hahahaha! last last ade pulak yang cakap group sayang nyna gila gila ni group virus.. haha! ade ke camtu.. group ni suke suk je kan nina oi.. nak kejar glemer katanya.. hahaha! nyampahh aku nyahhh.... terkedu lidah aku bila ko kata nak mkejar glemer.. ko kejar sampai kiamat pun xjadi glemer nyer kau tu.. hahaha! oke lah.. saje nak post pasal group baru kitorang.. azrul & nina, ko bedua lah penyebab aku gila jugak.. hahahaha! bye :p

No comments:

Post a Comment