Get your own Digital Clock

Monday, November 21, 2011

I hate you :(

GILA LA KAU !!

ape hal time aku nak kau lampi?? sakit jiwa lah kau buat aku camni.. rase kalu bagi penampar pun kau buat 'derk' je kan.. wat cam tak bersalah.. time aku xnak dah baru tehegeh hegeh nak datang leklok.. bangang punya LINE INTERNET!!


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

muahahaha! bengong kan aku punya title.. bukan ape, juz line itenet.. xde kene mengena antara hidup dan mati.. hehe.. saje rase cam dipermainkan.. cewahhh.. line itenet pun boleh main2 kah? haaa memey! semalam time aku tgh online, ya rabbi.. lampi yang amat sangat.. time ade member call ajak kuar, baru lah bedesuppppppp laju cam pelesit.. mana tak marah nyer.. ohh lupa nak cerito pasal kolej.. haaa aku dapat kolej DUYUNG.. alhamduLillah.. bilik dia agak sempoi.. tepi pantai.. angin bertiup membuaikan mimpi indah aku dimalam dan disiang hari.. hahaha! best lah.. bilik clean & clear.. pastu, luas lah jugak.. cam blik kat apartment lah kot.. tapi memang selesa.. aku dapat bilik ni cuz aktif lam persatuan PSSCPUH.. kolej ni khas untuk pelajar aktif.. so, last sem aku agak aktif lah kot.. kalu tak takkan dapat duk kolej lawa ni haa.. sebelah kolej aku, kolej budak pompuan.. wuihhh jago mato tu haa.. hahaha! kalu 'ter'pandang tu lain cerita lah kan.. hik3!

so, hari ni aku ingat tak nak datang kelas, tapiii di saat akhir aku kena 'prank' ngan si azrul GILA.. boleh pulak aku percaya cakap dia yang arini ade test.. SETAN ko GILA.. aku tengah mamai.. pastu dia call cakap camtu.. kepala dah 50-50.. mau tak mau pegi mandi pastu siap2 , berjalan lah aku tengah tengah hujan.. siot ko azrul , aku da sampai 5 minit, ko baru sampai.. elok sangat.. hahaha! lecturer entah ke mana, so aku buat decision, cewahh.. 'lagi 10minit lecturer tak sampai, kita chow'.. tapi, tak sampai 5 minit diorang dah chow.. memang ganas dari idea aku.. so, balik lah bilik.. boleh sambung my mimpi indah.. haha! okeh, sampai sini jer aku nak citer.. xlarat nak cerito banyok2.. okeh.. len kali kalu aku ade masa aku menaip lah di blog kesayangan nih haa.. chow! asSalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment