Get your own Digital Clock

Thursday, November 24, 2011

dua benda enjoy


test test.. haa, hello hello jumpo lagi bersamo den.. kali ni ape cerita maa?? ade kes?? xde xde.. saje bosan

bosan menaip menghilangkan lara di hati..cewahh.. haa, ape nak share ni? nampak gambar kat sebelah?? namo dio twitter, namo manjo twitt.. hehe! mcam den, namo den haziq, tapi manjo izy.. hek3! ha, saje je nak share my twitter punya account.. lame dah ade tapi kekurangan aktif.. semenjak si caca tu bertwitt, aku feel like "eh cam best pulak twitt ni?" hoh ye sunggoh, memang best.. tapi ade jugak sekelompok manusia yang tak suka.. cam abah aku.. haha! fb pun jarang sangat nak reply komen aku..hahaha! dia susah sikit.. biasalah.. haha! pasal aku nak buat postpaid kat phone ku yg m*h*l nih, dia dah bising.. alasan aku nak online n bertwit.. mau tak marah dia.. aku bila dia marah, aku pekak kan je wat muka dua posen.. hik3! :p

wait wait, ape special twitt? xde bende pun cume tempat besosial jugak.. bagi orang yang suke share ape ke bende yang diorang dah or sedang or akan buat, haa dia suka lah share.. macam aku.. hehe! tapi aku terbatas nak online selalu,broadband takde, phone tak buat postpaid,bukan tak nak guna prepaid, tapi alang2 baik buat postpaid.. hee
okeh,memang aku suka share ape bende aku tengah or akan or dah buat.. bukan nak menunjuk tapi saje share... ada paham? makin lama makin best.. try la.. mungkin bleh tanya kat member aku yang lain.. woaa diorang dah twitt dah beribu.. so malu aku dengan twitt yang agak rendah.. yelah, aku ade sebab.. xselalu boleh online.. hahaha! bernas kan alasan aku.. xde bajet mau amik broadband.. tengok lah nanti.. so, nak cerita lebih aku pun xtau.. try rase sendiri la senang.. tapi tapi, aku sti sayang aku punya fesbuk lagi.. haa, friend request cecah 400 lebih.. x approve lagi.. soory lah kat sape sape aku tak approve, sekarang nak approve yang kenal je dulu.. satu agi yang agak agak boleh komen status aku.. hahaha! sayang nyahhh kat FB >>>>

No comments:

Post a Comment