Get your own Digital Clock

Wednesday, December 14, 2011

Best moment in UiTM

asSalamualaikum..

haaa.. lame tersangatlah lama kan aku tak datang jenguk blog ni.. sory lah.. agak busy ngn persatuan & kelas kat u ni haa.. aritu sibuk ngan demo.. pastu ade majlis ijazah silat minggu depan.. yelah kena set kan proposal n macam2 lagi lah.. seriously lama tak online.. kalu teronline pun kejap2 je guna phone..

okey.. jangan mukadimah banyak.. aku nak ceritakan moment paling best dalam hidup aku.. hee.. ape je? okey.. 11 Dec aritu si dia datang ke terengganu.. yeah, she's mom outstation kat sini.. kat paka.. so, dia ikut skali.. ok.. pastu, dia stay kat hotel residence.. tapi tuup tuup, boleh plak pindah hotel UiTM.. haaa, dekat yang teramat dekat ngan aku.. hehe :D satu malam je tido residence, pastu esok nye terus check in hotel UiTM.. okey, aku pi jemput kat tepi Shell dungun ni.. sebab diorang tak makan lagi.. so, bawak lah pi makan kat kedai area2 uitm tu jugak.. lepas makan tu, temankan diorang check in.. pastu, ayah dia pelawa pi main bowling.. fuhh, terbaik pulak ase nye kan.. hehe.. so, pegi lah.. kat mesra mall ni je.. haa, memang best.. sebab ni 1st time aku hangout skali ngan ayah dia.. best jugak.. happy je kan.. score bowling pun terbaik.. nanti aku sruh dia masukkan gambar tu.. hee :)

okey, petang tu, diorang mintak tunjukkan kedai keropok lekor.. nasib baik lah aku kenal jugak sebuah kedai ni.. name dia kedai tepi kubur.. hehe.. kalu tak silap lah.. mase tu mak dia ada skali lah.. makan lah kami keropok + goreng pisang :)

lepas tu lepak klat teluk gadong, depan UiTM ni jer.. mase tu cuaca tak bets.. sebab nak hujan.. duk dalam 10 minit je kot, pastu kitorang balik lah.. malam tu pulak, diorang datang kat kelas silat UiTM.. woaa, segan pulak bila orang ibupejabat ni datang ye.. hee :)

lepas training ape sume, penyelia kelas sini ajak pi minum air buah.. skali ngan diorang lah.. sembang sembang.. banyak lah jugak topik yang keluar.. :) pastu balik.. macam biasa, gayut lah pulak sejam kat bilik.. hee.. tu normal ehh.. hahaha! :D

okey.. semalam nye ape citer? aku abes kelas pukul 4.. aku call ajak pi pantai, pastu dia cakap okey.. aku balik bilik jap, siap2, pastu pi kat hotel jemput dia & kakak dia.. alah, jalan kaki je kot.. da pantai depan tu je haa.. alhamdulillah, cuaca molek sungguh semalam.. macam tahu tahu je aku nak ajak dia jalan2 kat pantai.. jalan jalan samapai lah kehujung telung gadong tu.. tapi xde lah hujung sangat.. sambil2 amik gambar.. tapi kamera dia lah.. hehe.. sambil jalan, sambil borak.. tengok ombak yang agak besar tu haa.. ombak rindu katanye.. hihihi :p dari 430 ptg sampai lah 630 ptg kami lepak kat pantai.. pastu, dah nak malam kan.. okey, aku hantar dia balik hotel.. okey, tu sweet.. 1st time kot dalam spend time lame2 tepi pantai.. sebelum kejap je kat PD.. hee.. takpe lah, rezeki.. nak wat mcam mana.. terima je.. pastu malam tu aku call, then dia ajak aku breakfast skali ngan diorang hari ni.. bertuah pulak, yelah.. mana tak nye, kalu tak diorang stay kat hotel uitm, belum tentu aku dapat masuk hotel tu, breakfast ape semua.. hahaha! kan? :D bila orang dah pelawa, aku pun join lah diorang breakfast.. lagipun hari ni diorang balik KL.. so, amik peluang borak borak pagi pagi ni kan.. bukan selalu pun kan.. dalam kul 9 tadi aku beredar dulu pi amik quiz.. pastu ade kelas sampai kul 12.. mase tu dia dah check out.. so, aku pun pegi lah kat hotel.. sempat amik gmbar ngan parents dia.. pastu borak kejap, diorang pun beransur balik KL.. nak singgah beli keropok kat kemaman katanya.. ape pun semoga selamat sampai ye.. insyaALLAH jumpa lagi.. alah, KL Kemaman dekat je kan? hehehe :D anytime boleh datang.. okey lah.. tu je nak cerita.. memang minggu nih best dalam hidup aku.. thanx awak cuz boleh jalan jalan skali.. main bowling ape semua.. saye happy awak :)
*
*
*
*
ni lah si dia tu

No comments:

Post a Comment