Get your own Digital Clock

Thursday, December 29, 2011

Hey again...

hello guys... ooooppsss..

assalamualaikum.. :)

okey.. da lame tak emnhapdet blog kesayangan ku.. ape cer?? bukan ape, saje nak suruh korang baca puas puas post sebelum ni.. yeah! best moment tuu haaa.. hehe.. sebenarnya aku xde broadband.. modem yang bapak aku punya jem..siot je.. ntah tetiba jadi panas.. sampai ajal la tu kan.. hehe.. so,bapak aku pindahkan simcard bb kat tablet dia.. so, selama ni aku online guna tab tu haa.. nak menaip panjang panjang memang tak lah.. lenguh siot.. kalu setakat komen komen tu boleh lah kot sikit.. kalu nak buat post memang tak lah.. so,malam ni juz edit edit muka blog aku ni.. dengan khidmat seorang pembantu, siap cari link lagu lagi.. hahaha! tenkiu yaw ! ok gudnite ! :)

No comments:

Post a Comment