Get your own Digital Clock

Sunday, November 13, 2011

ko tanya aku memang mengarut aku jawab..hee

aku nak jawab soklan yang cik nina bagi.. hahaha

1.korang jenis macam mana?
> aku jenis manusia yang cukup sifat
2.pandangan dan penglihatan korang terhadap aku?
> kabur sikit.. hahaha!
3.apa yang dah lama korang idam kan sampai termimpi mimpi?
>aku nak lesen kereta! lame sangat da jadi pemandu haram..haha!
4.kalu stress korang buat apa?
>aku? berlari bogel.. haha! gurau jer.. kalu stress aku melompat lompat.. :p
5.ade bende memalukan tak yang korang nak share?
>ade ade.. xjadi kentut.. haha! sadis betul..
6.ambition?
> aku nak jadi semua 'kalau' boleh.. :)
7.pernah berangan tak nak kawen muda?
>pernah lah kot.. hihihi... tapi cara yang betul, bukan tangkap 'kering' :p
8.tempat paling korang nak jejak?
>erm aku nak pi Venice Italy :)
9.Korang ada bantal busuk malam tak?
> bantal aku wangi, cuma aku jer busuk bila bangun tido :p
10.korang rajin ngemas tak?
> haa sangat... tapi harapan lah kan.. hahaha!
11.nyampah tak ngan soalan mencabar aku ni?
> erm boleh lah jugak.. menyusahkan aku nak baca soalan pastu jawab.. heee.. *gurau3!





No comments:

Post a Comment