Get your own Digital Clock

Sunday, November 13, 2011

Today is my special day

Hey guys.. wehh today is my special day.. hahaha! Happy birthday to me... 1st of all, i wanna to thank to my beloved UMMI.. beliau telah besusah payah melahirkan aku dengan izinNYA pada tanggal 13 November 1993 pada jam 4.21 pagi..banyak bekorban siang malam untuk membesarkan aku.. nasihat yang banyak untuk aku capai matlamat aku sebagai seorang anak.. seorang Ibu yang banyak berjasa dalam kehidupan aku..terima kasih ummi.. tak lupa jugak buat abah yang banyak juga bagi motivasi yang cukup memberangsangkan.. banyak jugak bagi kemewahan..hehe.. banyak bekorban untuk anak yang sorang ni yang sangat nakal.. hehe.. tanpa korang berdua siapa lah insan yang bernama Muhammad Haziq Qusyairi bin Zolkiflee ni.. adik bersyukur kat ALLAH S.W.T sebab kurniakan dua orang insan yang sangat berharga dunia dan akhirat.. terima kasih sebab layan karenah anak tunggal sorang ni ye umi abah.. adik takkan sia sia kan harapan ummi dan abah selagi ruh dan jasad sebati, insyaALLAH.. J

So, ape cerita di hari lahir? Haaa, nak tahu sape 1st wisher? Hehe.. jeng jeng jeng.. dengan ini saye mengumumkan si gadis pemilik blog ni =>Syasya Amirah MZ yang telah menjadi 1st wisher.. thanx ye awak sebab ucapkan selamat hari lahir dan doa tu untuk saya.. thanx for everything start from we met until forever.. J

terima kasih semua :D

No comments:

Post a Comment