Get your own Digital Clock

Thursday, December 29, 2011

atuk tak sihat :(

ape lagi hari ni? xde pape dah.. atuk aku tak sehat.. dari petang semalam lagi.. darah tinggi dia naik kot.. seram je.. aku sampai umah dia petang semalam ,  dia muntah muntah.. pening kepala kata nya.. amsa tu nenek pi umah jiran sebelah.. aduh, risau aku.. call bapak aku, pastu dia suruh call mak saudara aku cuz masa tu mak bapak aku kat KT.. 

lepas muntah muntah, atuk terus makan roti canai yang aku belikan.. kesian sangat tengok :(  letih kot kalu muntah kan.. mungkin perut dia kosong kot.. pastu, dia ada cerita, dia makan ikan golek, masin sangat.. tapi atuk makan jugak, maybe lapar kot.. pasni memang kena betul betul perhatikan makanan atuk.. alhamdulillah, tadi dah pegi klinik.. abah aku bawak.. okey dah sikit tu.. cuma kena banyakkan rehat lah auk ye.. kena sihat sihat, nanti kan maksu nak kawin dah :)

okey, aku ape cerita? yeah! esok aku pi shah alam pulaks.. for what? new year lah wehh.. sampai jugak impian tahun ni nak sambut tahun baru.. hehe.. macam tahun lepas.. huuu best best.. kalau ade kesempatan boleh jumpa si dia pulak si comel lagi ayu.. ecececehh mula la tu nak kembang satu badan :p hehe.. kalu ade rezki lah ye.. esok bas kul 12 tgah hari.. kena bangun awal lah nampak gaya nya.. hehe.. pi ngan bas lah jimat .. xde nak jem sana sini.. tahun baru ni bang.. guna transport awam lagi cun.. cam tahun lepas.. jalan kaki je kat KL nuuu.. syok ape.. ok lah, jumpa di shah alam :)

No comments:

Post a Comment