Get your own Digital Clock

Friday, February 24, 2012

Aku Macam Mana?

NOBODY PERFECT

okey, nak sambung mengarang... HAHAHA! xde la weh.. aku tak pandai mengarang.. habis tu post lepas kau?? HAHAHA! tu lain bro.. tu my cerita okey.. sweet x?? sweet ke sweat?? bhahaha! kali ni tajuk kat atas tu? nobody perfect.. okey, takde orang yang perfect.. termasuk aku.. tapi, salah ke kita nak jadi yang terbaik? tiap tiap ari kite lakukan salah dan silap.. tak lekang ngan masalah yang timbul sebab cuai kita.. huhu.. memang tak boleh lari ngan masalah.. kisah nye, aku nak cerita kan siapa aku? 

okey, alhamduLillah..Dia izin kan aku pinjam satu sifat SABAR.. ni anugerah dari Dia.. tak tahu sampai bila.. kalu diizinkan sampai bila bila la kan.. Sabar ni memang banyak HIKMAH.. try laa dapat kan, korang akan rase sendiri.. so, ape kena mengena.. xde pe saje je nak share.. if, ade orang sakitkan aku.. kalu kena kat orang lain, direct diorang sound or ape ape lah nak sedarkan orang tu.. tapi aku PELIK! seriously aku tak suka nak tegur orang, even diorang rasa takde wat aku terasa ke ape, walaupun ape yang diorang buat tu aku terasa, tapi aku still susah nak mengaku yang aku terasa.. bagi aku, ni pendapat personal aku, bagi aku aku tak layak untuk menegur.. tapi depends on laa kan.. ade kala nya kalu agak melampau aku akan tegur jugak.. tapi cam aku cakap tadi, kalu betul2 baru aku tegur.. kalu hal remeh, tak payah.. tapi, jenis aku.. aku suka kiasan.. berkias, daripada direct aku cakap, baik aku berkias.. supaya orang berfikir yang "eh , aku ade buat salah ni" ibarat nya lah.. aku takot nak tegur bukan ape, nanti ade yang sound pulak "eh suka hati laa" "ikot aku ar" "kau sape?"  haaa, kan? nampak?? satu lagi, takot nanti kan dia pulak terasa ngan aku.. kang elok je boleh cakap, kang xcakap langsung.. HAHA! pelik je bunyi.. 

so, tu lah aku.. kalu nak ikot terasa, HABIS lah HATI aku ni nak terasa jer.. macam macam laa orang buat, tapi, aku tak suka melenting.. tapi aku suka SABAR.. sebab aku tahu SABAR ade banyak benda boleh buat aku HAPPY :)

p/s : ye, memang aku suka jaga HATI orang.Biarlah orang buat aku tapi aku tak kan nak buat orang. HATI aku?? sape nak jaga? tak pe, ALLAH tu ADIL :) 

sekian.. 

No comments:

Post a Comment